Sunday, May 30, 2010

knp mesti aku diserang?

hurm.. amat2 konfius dgn manusia zmn sekarg.. smpai skrg aku x fhm mngpa aku diserang.. bknnya satu tp diserang secara bertubi-tubi.. salahkah aku jika aku tidak mengamalkan sosialisasi dgn kaum adam.. salahkah aku klu aku hnya berkwan atau rapat dengan teman-temanku..

Bagi aku, berckp dengan kaum Adam tidak perlu melainkan ada hal yg memerlukan aku untuk bercakap.. tpulanglah..I'm Not tht kind of species like wht u were mention.. NO GEDZ! Bkn diriku la klu yg jenis manja2 tu...

But if i was like wht u were mention, jgn kerana kamu diREJECT olh kawanku aku pula mangsanya.. klu betul ada yg x puas hati, ckp face to face.. jgn la ckp belakang2.. Cme aku x suke..ama2 x suke.. tu lah bgsa kita.. sedih aku.. bila tgk org lain bahagia mulalah panas punggung, dh tak tentu arah nk duduk.. SENGSARA melihat KEBAHAGIAN org lain.. Aku x fhm knp.... KLu xbrani face to face, just pick up the phone...or else i'll just let it be..
MISS CALL u made to me = U're a chicken...


p
/s: jika sakit hati melhat kbhagian org lain, jgn plk buat diri kamu dibenci





No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...