Tuesday, September 14, 2010

satu pesanan Buat AKU..

kebosanan yang teramat disebabkan tidak dapat berbuat apa-apa syawal ini membuatkan aku hanya bermain dengan komputer dan melayari laman web.... kekadang aku mengerling jumlah emel inboxku yang hampir mencecah 15,456.. malas delete punya hal..hehe.. tba2 ade emel baru.. dri salah seorang temanku di JOrdan... mmg aku tgh rindukan dia.. mcm tau2 aje...lalu aku baca emel itu dan inilah kandungannya:


 "Buat sahabatku disana,

Jangan cari cinta manusia,

ia penuh dengan penipuan,

kekecewaan,

dan tak kekal..



Tapi carilah cinta Allah..

tiada penipuan,
 
tidakkan pernah mengecewakan

itulah cinta abadi..

Cinta yang diredahai..




No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...