Tuesday, February 14, 2012

:: The cutest tomey baby, Hanee... ::

Assalammualaikum.. entry kali ini saya tak nak cakap banyak.


Just nak wish "Happy Birthday" to baby Hanee. :)


comey kan die?? hehe.. nge.ngee.. memang tak kan tertutup mulut ana sebab asyik tersengih-sengih macam kerang busuk jea. Sangat obvious bila saya excited. sangat-sangat malu dengan famili roomate saya. Siyes segan. Tapi tak dapat dinafikan memang selalu juga ternanti-nanti bila nak pergi lagi.. Bukan sebab baby hanee jea. Maybe because I love Besut and them.. InsyaAllah, after i got my first camera, i'll upload them up :D

for now, enjoy the cute tomey anak buah rumate sy.

 Engku Nur Hanee


suka tersenyum

sangat geram dengan jari-jari comel nih ;P

eh, die senyum lagi ;D

hanee tengok sape tu?? ;)

ok. saya da sedia nak gi jalan-jalan  :D


sangat photogenic

"inilah cik su sy"

"comey tak saya ikat rambut camni?"


a 1-year old Hanee. sangat tomey. ^_^

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...