Monday, April 2, 2012

:: Jom.Jom.Jom. JOM kita HEBOH ::

JOM HEBOH di GONG BADAK..

Pertama kali. Tak pernah pergi. Itu lah sebenarnya saya ni. Jarang-jarang sekali nak pergi tempat yang konfem ramai orang. hehe.. bukannya apa tapi malas untuk bersesak-sesak dan berebut parking. ;P

perjalanan bermula pada jam 3 ptg. [stlah siap2 keje semua tau].

Depan MRSM K.TErengganu.


punya berdebar. sebab tak tau macam mana jadinya nanti. tak pernah-pernah saya cuba pergi apatah lagi pergi sendiri. Lain la kalau pergi dengan famili. Kurang skit debarnya. he3..

bauan kereta ditaja oleh Glade. he3. sgt xde keje.
Inilah yang dicari.
baru kenal pada hari tu. ;P


sangat-sangat suke. Pink  ;D

jom kejar buih. Laju kak..
kerongsang roses milik dia ;D

seronok sangat. walaupun bukan seronok sangat Jom Heboh ni [ayat sombong]. tapi sebab dapat luangkan masa bersama dia. Bertambah kenangan kami bersama. Sayang dia. Terima kasih awak sebab sudi temankan saya.

Inilah dia kekasih hati saya. hehe..

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...