Thursday, April 5, 2012

:: Eseimen oh Assignment ::

masih ada 4 lagi eseimen yang menanti. dan esok akan berkurang satu. Alhamdulillah, moga terasa semakin mudah langkah selepas ni. Resos masih lagi dalam proses. Nak cepat siapkan dan moga yang terbaik dari saya dan rakan sekumpulan, fiqah akan membuahkan hasil yang diinginkan..

sejujurnya sangat berat eseimen pada semester ni, terlalu banyak analisis kajian dan juga penulisan artikel ilmiah. Pening. Sakit kepala. Stress. Sedih. Gembira. Semua sudah bercampur aduk. Tak diakui bukan saja saya malahan kawan-kawan lain juga turut rasa yang sama. Huhu...

teringin nk join majlis2 dan aktiviti sampingan. dah penat mata ni hanya memandang laptop. tapi selepas serabut-serabut dengan eseimen.. dapat telefon emak merupakan waktu yang sangat dinantikan. tapi kekadang apabila leka buat eseimen jam sudah lewat mlm. nk cakap dengan mak, kena lah tunggu esoknya..Sabar ea. ;)

Belajar untuk menjadi seorang yang berguna.

alhamdulillah, nasib baek juga selepas serabut2 ni smua dapat tengok sesuatu yang menggembirakan hati saya di bilik. Senyuman dan tawa menghilangkan segala penat dan lelah... Jadi, just smile and there's nothing you cant overcome memang tepat... Senyum. Ketawa. Gembira.

mission to accomplish : Mukmin Profesional Celik Mata Hati

dan yang paling penting, saya ada Dia untuk menghiburkan hati saya. ;)

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...