Sunday, December 16, 2012

Assalamualaikum wbt. :) apa khabar semua? harap semua sihat2.. Tak ada yang patah riuk atau luka mana2 k.  Kalau yang kurang sihat, please.please, makan ubat dan banyakkan berehat. Banyakkan minum skyjuice. hehe. name glamour. Minum2 air kosong yang dimasak ea. It helps kill all those germs.

Lately saya rasa macam sangat comey. :P [abaikan sy yg sangat perasan ni.] . hehe. belum pernah lagi mendapat sebegini banyak perhatian. rasa macam artis pula. haha.

Ceritanya nanti saya ceritakan. hehe..

sebelum tu nk post entry ni sebab nak wish sahabat saya yang kurang sihat sekarang. Moga dia cepat sembuh.




mr Garfield ni yang selalu teman saya. saya hantar untuk teman kamu bagi cepat sembuh pula. EFEO. love you

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...