Friday, September 11, 2015

Disini


Location : Kg Air Tawar, Besut


Berada di sini mengajar aku erti berdikari,
Mengajar aku tabah berdiri,
Mengajar aku erti bersyukur pada Ilahi.

Disaat aku selesa di sana, Allah hadirkan aku disini sebagai ingatan
sebagai tanda mahu aku hampir dekat denganNya...
kerana berada disini
Aku ada lebih masa untuk bersama Dia,
dan mungkin disini ada hikmahNya
Supaya aku mengenal dan memahami apa itu erti kehidupan yang sebenarnya...


Mengajar aku erti syukur yang sebenarnya..
syukur sebagai seorang Islam, muslim, masih punya kekuatan, masih punya iman.
dan bersyukur masih bernyawa..



1September2015

No comments:

Post a Comment

HRMIS - Kemaskini Diskripsi Tugas

Assalamualaikum semua. Sekarang kebanyakan penjawat akan sibuk mengisi Deskripsi Tugas di dalam HRMIS. Jadi di sini saya nak kongsikan cara ...